Artykuły i wywiady

Katarzyna Kloskowska – Kustosz ma w swoim dorobku liczne publikacje i wywiady w prasie oraz mediach, m.in. w: Personel i Zarządzanie, Harvard Business Review, Gazeta Giełdy Parkiet, Polityka, Dziennik, Rzeczpospolita, CIO, Gazeta Business Center Club, Zwierciadło, Bluszcz, TVN style, TVN CNBC, TVP2 i wielu innych.


Konflikt w zespole, czyli co zrobić, gdy kontakty między pracownikami nie są zbyt dobre

"Przy niektórych projektach realizowanych dla naszych klientów moi pracownicy pracują razem. Stwarza to szanse na wzajemne wsparcie, wymianę doświadczeń i jednocześnie, jak do tej pory, zwiększało skuteczność działań. Jednak w trakcie prac nad ostatnim pr...


Reagowanie na narzekanie, czyli jak radzić sobie z pracownikiem, który jest nieustannie niezadowolony z warunków pracy, narzeka na współpracowników i firmę

"Jeden z moich pracowników nieustająco narzeka. Narzekania dotyczą niemal wszystkiego: warunków pracy, klientów, współpracowników, wynagrodzenia, procedur. Właściwie nie przypominam sobie sytuacji, gdy był on z czegoś zadowolony. Nie mam w zasadzie negaty...


Gdy emocje biorą górę..., czyli jak reagować na emocjonalne wybuchy pracownika, który traci cierpliwość, gdy jest z czegoś niezadowolony.

„Jeden z moich pracowników bardzo często wybucha w niekontrolowany sposób. Zdarza się to w bardzo różnych sytuacjach: gdy ma dużo pracy, gdy spotyka go niepowodzenie, gdy zmaga się z trudnym problemem, gdy nie udaje mu się zrealizować wszystkich celów, kt...


Współpraca mimo antypatii, czyli jak pracować z ludźmi, których nie lubimy

"Miesiąc temu powierzono mi bardzo ciekawy i odpowiedzialny projekt. Niestety szef wyznaczył do współpracy ze mną przy tym projekcie mojego kolegę na równoległym stanowisku, z którym od dawna mam „na pieńku”. Nie chcę wnikać w przyczyny tej antypatii, ale...


„A nie mówiłem…”, czyli co robić, gdy Twój współpracownik krytykuje destrukcyjnie

"Jeden z członków naszego zespołu ma paskudny zwyczaj krytykowania w sposób, który "zbija z nóg" każdego. Zachowuje się tak, jakby tylko czekał na pomyłkę każdego z nas. Wyłapuje zawsze tylko to, co zostało zrobione źle i nigdy nie pamięta o tym, co zosta...